Arşiv | Yemek RSS feed for this section
Galeri

Sushi yapacak blogcular aranıyor!

29 Şub

Bugün mail kutuma düşen bu etkinliği size duyurmadan edemedim..
Özelikle yeme-içme üzerine blog yazan blogculara duyrulur.

Meraklı blog yazarları bir araya geliyor, Bumerang ile etkinlikten etkinliğe koşuyor!

Bumerang üyelerine özel gerçekleştirilecek Bumerang Deneyim Günleri’nde  blogların kendi ilgi alanlarına yönelik etkinlikler düzenlenecek. Blogcular  yeni çıkmış bir otomobilin test sürüşüne katılabilecek,  yeni bir ürünün ilk deneyimini tadabilecek, defile heyecanını hazırlık aşamasıyla birlikte yaşayabilecek, yazarlarla birebir sohbet etme imkanı bulabilecek.

Blogcular Bumerang Deneyim Günleri’yle her etkinlikte farklı bir deneyimi, konunun ustalarıyla farklı mekan ve blog ekibiyle birlikte yapabilecek, keyifli saatler geçirebilecek.

Bumerang Deneyim Günü’nün ilk konsepti ise  daha çok yeme-içme üzerine blog yazan blogcularımıza özel olarak oluşturulan, Uzakdoğu mutfağının en gözde adresi Sushico’da gerçekleşecek “Mutfak Günleri”  olacak.
Sushico’nun Nişantaşı şubesinde 4 Mart Pazar günü gerçekleşecek etkinliğe Bumerang’a üye olan 12 blogcu katılım gösterebilecek.

Mutfak günlerinde blogcular Uzak Doğu mutfağının ünlü yemeği sushi yapmayı öğrenecek, kendi yaptıkları sushileri tadacak.

Farklı marka ve etkinliklerle devam edecek deneyim günleri tüm Bumerang üyelerine açık olup,  etkinliklere katılım sosyal medya hesaplarımızdan gerçekleşecek yarışmalarla katılımı mümkün olacak.

Siz de yeni deneyimlere açıksanız sosyal medya hesaplarımızda gerçekleşecek yarışmalarımıza katılmayı unutmayın!

Sushi yapacak blogcular aranıyor!
Kaynak: bumhaber.hurriyet.com.tr/2012/02/sushi-yapacak-blogcular-araniyor

Reklamlar
Galeri

Yesek mi Giysek mi?

25 Şub

ayakkabı kek
Bu kekler bir harika..
Yesek mi giysek mi ben karar veremedim yorum sizin 🙂

Galeri

Buz kalıbında çilek..

21 Şub

Çilek, muz, ananas ve kivi ayrılmaz arkadaşlarım..

Bir bardağın içine çilekleri ufak ufak doğrayıp atıyoruz, ardından çikolata, muzları ufak ufak dilimliyoruz, ardından çikolata..

Meyve, çikolata,meyve, çikolataaa…

Biri bizi durdursun ne zaman metrocity uğrasam koca bir bardağın içine meyve dilimleri ve çikolata almak vazgeçilmezlerim arasında çoktan yerini aldı bile.

Öyle ki aklıma geldiğinde kimi zaman gitsem alsam diye planlar kuruyorken buluyorum kendimi 🙂

Bütün gün bilgisayar namı diğer bilgisaray ile içli dışlı olduğumuz için gezinirken bir cin fikir tarif ile karşılaştım.

İşte o cin fikir tarifi ile sizleri baş başa bırakıyorum…

Malzemeler:
8 adet çok iyi yıkanıp ayıklanmış çilek,

bir buz kalıbı bu da yine iyice yıkanmış ama ayıklamaya zaten gerek yok ve

benmari usulü eritilmiş sütlü çikolata.

Yapılışı:
Efendim çok iyi yıkanmış ve de ayıklanmış 8 adet çileğimizi, buz kalıbının içine  sivri kısımları kalıba dik gelecek şekilde yerleştiriyoruz.

Benmari şeklinde erittiğimiz sütlü çikolatalarımızı da bir güzel üstüne döktükten sonra buzdolabına koyuyoruz.
Çok değil bir süre bekledikten sonra kalıbı ters çevirerek o çilekle çikolatanın muhteşem tadına sizde varabilirsiniz.

Eee ne diyelim afiyet olsun. Yaparsanız da bir dilim bizim yerimize de yiyin 🙂

Buz kalıbında çilek olur mu demeyin

Galeri

Ağzınıza laik

21 Şub

waffle

Galeri

Sadece bir dilim

21 Şub

Havalar şimdilik soğuk, karlı, yağmurlu olsa da..
Yapraklar dökülücek, yenileri filizlenecek, yavaş yavaş hava ısınacak iştee yaz geldi de geçiyor bile 🙂
Bir tek soru rejim? Rejim noldu bayanlar bugün, yarın.. Ondan azıcık bundan şu kadarcık derken yine yediniz.
Eveet rejim.. Rejimi yine yarınlara bıraktık yaz geldi.
Bunları yazdım ama bizde rejim yapamayanlardanız. Su içsek yarıyanlardan hani 🙂
Rejimmiş, yazmış, kışmış, denizmiş, kummuş, güneşmiş miş mış de muş müş ….
Amaan bırakın bunları dünya nimetlerinden faydalanalım 🙂

Hadi bir dilim de siz almaz mısınız?

ye beni :)

ye beni :)

ye beni :)

Galeri

Karamel Aromalı Kahve ve Muzlu Pasta Günün Pozitif İkilisi

6 Oca

Şimdi diyeceksiniz ne alaka 🙂 Bizim bu günümüz çok kötü başladı inanır mısınız sabahtan beri aksilik üstüne aksilik can sıkıcı olaylar.
Bu günün en tatlı en keyifli yanı bu kahve ve pasta oldu bizim için. Kendimizi mutlu etmenin yolunu kahve ve pastada bulduk. Yeni yılla birlikte diyete başlamışken bu bol kalorili pastada neyin nesi dedik ama afiyetle de yedik.
İşte bu da bol kalorili fakat çok lezzetli iklinin görüntüsü 🙂
Arada kaçamak yapmak iyidir ya.

Yanlız şöyle bir masama baktıkta ne ararsan var masada 🙂 Monitörün üstündeki de bana bütün gün çalışırken eşlik eden takım arkadaşım 🙂

pasta ve kahve

Galeri

Böyle Sosisli Makarna Yediniz Mi?

5 Oca

Şimdi merak edenlere söyleyelim makarna deyince bekar arkadaşlara pek şaşırtıcı gelmez : ) Makarna öğle ve akşam menüsünün vazgeçilmezidir. Ama böylesi bir makarna yememiştirsiniz. İşte karşınızda sosis makarna : )
Bu makarnanın da tarifi benden. İlk önce sosisleri küp küp doğrayın daha sonra spagetti çubuklarını sosisin içinden geçirin. Pişince makarnalar sosis rende gibi  görünüyor 🙂

Sosisli Makarna

Galeri

Önüm Arkam Sağım Solum Macaron!

5 Oca

Her yerde macaronu duymaya başladık ne kadar fransız lezzetleri arasında da olsa da artık bir çoğumuzun vazgeçilmezi arasında yerini çoktan almış durumda!
Yerinde yediğimiz yiyeceklerin tariflerini  google amcaya sorarak mutfağımız da  yaptığımız  zaman çoğu kez hüsrana uğrarız.  Macaronu dışarı da arayıp bulmaktansa hem kendinizi geliştirin hem de hesaplı olsun istiyoruz.
Sizlerle bir tarifi daha paylaşıyoruz! Şimdiden kolay gelsin : ) Afiyetle ve sevgiyle kalın…

 Malzemeler:

  • 2 yumurta beyazı
  •  5 çorba kaşığı toz şeker
  • 2 fincan pudra şekeri
  • 6,5 çorba kaşığı badem unu
  • 3 damla badem aroması

İç Kreması için:

  • 113 gram kuvertür çikolata
  • Yarım su bardağı süt kreması
  • 2 çorba kaşığı tereyağ

 Hazırlanışı:
Yumurta aklarını kar haline gelip kaptan ayrılmayacak kıvama gelene kadar çırpalım. Diğer tarafta pudra şekeri ile badem ununu rondoda karıştıralım. Yumurta aklarının üzerine bu karışımı ekleyip içine istediğimiz gıda boyasını da ekleyerek krema torbasına dolduralım. Ve tıpkı beze yapar gibi yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine sıkalım. 10 dakika üzerinin kurumasını bekleyip 150 derecede 10 veya 12 dakika pişirelim. Daha sonra iki macaronun aralarına eritilmiş çikolata sürerek yapıştıralım.

Kaynak: http://www.oktayustam.com
Macaron Tarifi

Macaron Tarifi

Renkli Macaronlar

Galeri

Kızarmış Peynir Haaaam :)

28 Ara

Hadi bana söyleyin bu resmi gördüğünüzde hafif bi yutkunma, bi ekrana doğru haam diye bi hamle yapıp ve başınızı sağa doğru eğip bu resimle nası yiyeceğiniz hayallerine dalmadığınızı sakın inkar etmeyin 🙂
Ne zaman karnım açıksa anneme küssem pardon pardon 🙂 Şarkılara kendimi kaptırdım. Ne diyoduk ne zaman karnım açıksa canım tatlı çekse kendimi tatbilir ‘in web sitesinde buluyorum. Doğruyu söylemek gerekirse bunu mu bunu mu yayınlayayım derken çok düşündüm.. Ama arasından seçim yapılamayacak kadar güzel resimler ve devamında herkesin yapabilmesi için açıklayıcı tarifler. Bu gün sizlerle kızarmış peyniri paylaştım. Yapanlara şimdiden afiyet olsun 🙂 Vee yapınca beni de davet edin lütfen!

4_3_kizarmis_peynir
http://tatbilir.com/Tarif/kizarmis-peynir/546

%d blogcu bunu beğendi: