Galeri

Çekiliş var dediğini duydum :)

29 Şub

bitahtasieksik.blogspot.com

Sevgili Çiğdem çekiliş var dediğini duydum 🙂

Bende çekilişe katılmazsam olmaz dedim ve bu kaçıncı bu tarz çekilişlere katılmış oluşum bilmesem de bu tepsileri gördüğümde dayanamayıp katılmak istedim.

Ve blogumda sana da severek yer ayırdım ve kedili olan tepsiyi çok sevdim.

Bu arada merak etmişsin eğer çekilişi kazanırsam bilmeni isterim ki bir türk kahvesini kendime sunucam ilk bu tepsi ile ya da çekilişi kazanışımı birlikte kutlar seninle birlikte türk kahvelerimizi içeriz 🙂

Ne dersin 🙂 ?

Eğer sizde çekilişe katılmak isterseniz http://bitahtasieksik.blogspot.com/2012/02/cekilis-vaaaar.html?spref=bl blog adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hepinize iyi şanslar 🙂

Bir Cevap Yazın

