Galeri

“Love Me Back” şarkısı ile Eurovisiona Katılıyoruz

22 Şub

can bonomo
Eurovisona Can Bonomo gidecek dediklerinde başladı tartışmalar. Çoğu insan Can Bonomo kim? sorusunu sormaya başladı bunlardan biri de şahsen bendim. Daha önce ismini de duymamıştım şarkılarını da dinlememiştim. Peki Can Bonomo kim? bunu daha önceki 2012 Eurovision Temsilcimiz Can Bonomo Kim? yazımda paylaşmıştım. Bu akşamda hangi şarkı ile katılacağımız belli oldu. “Love Me Back” isimli bir şarkı ile katılıyormuşuz. Şarkıyı dinledim ve ilk melodiyi duyduğumda Türkçe bir müzik dinleyecekmişim hissi yarattı bende. Beğendim katılacağımız şarkıyı… Bir sıcaklık var şarkıda ve kulağa hoş geliyor. Sanatçı değilim o yüzden yorum yapamıyorum nerde detone oldu nasıl sesi var bilemem. Şarkının bana hissettirdiğine bakarım ben 🙂

Şarkıda belli oldu Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenecek 57. Eurovision şarkı yarışmasında alacağamız sonuçlara bakacağız artık. Şarkıyı kimimiz beğendi kimimiz beğenmedi ama herkesin kişisel fikri kendine twitterda, facebookta bakıyorumda herkes hakaret boyutunda bile eleştiriyor. Elbette eleştirelim fikirlerimizi söyleyelim fakat hakaret boyutunda olmamalı bence. Sonuçta Can Bonomo bu şarkı ile bizi, Türkiye’yi temsil edecek. Şimdi Köstek değil DESTEK OLMA zamanı..

Yolun açık olsun Can Bonomo ben ve blogum arkandayız 🙂

Can Bonomo’yu Takip Etmek  için;
http://www.canbonomo.com
twitter.com/Team_Bonomo
vimeo.com/canbonomo

Bir Cevap Yazın

