Galeri

Hiç Bir Yere Kaçamazsın :) Marks & Spencer Kaçmaya Dayanıklı Çorap

20 Şub

Siz de benim gibi elbise ve etek giymeyi sevenlerden ama her çorap giydiğinde çorabı kaçırıp kimi zaman yanında yedek çorap bulundurmak zorunda kalanlardan mısınız? Eğer sizden benim gibi iseniz bu çoraplar bizim için kızlar 🙂

Kış aylarında çok fazla etek veya elbise giyemesekte havaların düzelmeye başlamasıyla etekleri, elbiseleri, şortları giymeye başlayacağız ve o zaman bu kaçmayan çoraplar imdadımıza yetişecek diye düşünüyorum. Mark & Spencer’ ın kaçmaya dayanıklı bu çoraplarını ilk duyduğumda inanmamıştım ama deneyince gördüm ki geçerekten kaçmıyorlar 🙂 Sadece kaçmaya dayanıklı değil, parmak uçları açık, ayağa masaj yapan, kaymayı engelleyici taban özelliği olan, bel ve kalça şekillendirici çoraplar akıllı çoraplardan sadece bir kaçı 🙂

Kaçmaya dayanıklı çorabın tam da bana göre olduğunu düşünerek satın aldım.
Fiyatları diğer çoraplara göre biraz farklı olsa da sık sık çorap alma yerine bir tane kaçmayanından almanın daha doğru olacağını düşündüm.
Ve aldığıma pişman olmadığımı söyleyebilirim 🙂

Marks & Spencer sadece bayanları değil, erkek ve çocukları da düşünmüş.

Erkeklerin hem iş hem günlük hayatını kolaylaştıracak, çocuklara okulda ve oyunda her zaman rahatlık sağlayacak çorap seçenekleri ile Marks & Spencer’ın çorap koleksiyonuna bir göz atmalısınız derim. 😉

Ayrıca 16 Şubat – 01 Mart tarihleri arasında tüm bayan, erkek ve çocuk çoraplarında 3 al 2 öde kampanyası var.

marks & spencer kaçmayan çorap

Bir Cevap Yazın

