Helal Olsun :)

24 Kas

Bugün sabahtan beri hiç sıkılmadan bu şarkıyı dinliyoruz. Duman’ın sevdigimiz şarkılarından birisi, bağımlı olduk resmen.
Sizinde dinlerken keyif almanız dileğiyle. 🙂

Helal Olsun ve Duman 🙂

Geceler zehir, geceler kara
Uçasım gelir, kanadım yara
Yaralar derin seneler kadar
Açılın geri

Sabah olmuş gün doğmuş
Her yerimde karlar
Doymadım, dönülmüş deliye
Helal olsun aşk olsun
Gözlerimde yaşlar
Durmadım, dönülmez geriye

Geceler benim, geceler bana
Unutun beni

Bir Cevap Yazın

